2015年5月15日 星期五

SOGO thankful week 第一天實況回報(含購物攻略)

半年一度的 SOGO thankful week 昨天已經開始左了,唔知
大家有無去買自己的心水產品呢?

其實我每次都非常期待呢一日的來臨,因為D set裝產品真
係超平超抵買,而我通常係 thankful week 開始前幾天都會
先上佢官網做下功課,睇下有邊D產品係最值得入手的。



昨天去到 SOGO 門口超多人,好不容易先入到去呀~




而我一路都有用開SK-II的產品,所以今次一早已
經揀好目標,就是5月15日的 SK-II 限定版產品~


我來到的是lunch時間,所以超多人,但由於之
前已經一早上網揀好曬,所以就直接到SK-II
 counter  ,呢度真係逼爆,個個人都忙住登記
心儀產品~




今次SK-II推出了好幾款set 裝產品,而講到最抵的一
定是限定版晶瑩剔透奇蹟套裝(新手入門版),59折喔~~
係由原價$947折到 $540,裡面分別有一支75ml 神
仙水,一塊護膚面膜,一支30ml嫩膚清瑩露及15g肌
源緊緻精華面霜,所以莫講話新手,舊的用家都一
定要買一set來做儲備~~


今日真係非常好彩入到去即時就搵到店員幫
我登記,所以我好快就買到自己的心儀產品
了~~~

SK-II website: 

SK-II Facebook : 






聯絡我:
cherryp088@hotmail.com













Blog link: 
 SHE.COM   TheZtyle  UBeauty 
 shewin   Pixnet 

沒有留言:

張貼留言